Tylko otwarte



Zgłoszenia otwarte mogą przyjmować trzy stany „Do realizacji”, „Zrealizowane” , „Odrzucone”. Zgłoszenie może wiele razy przyjmować stan „Zrealizowane”, a następnie być cofane do realizacji. Zamknięcie zgłoszenia uniemożliwia zmianę stanu i powoduje jego "zamrożenie".

Po zmianie stanu zgłoszenia lub jego zamknięciu zostanie wysłany e-mail z informacją do mieszkańca, który je dodał i administratora realizującego to zgłodzenie.

Zgłoszenia procesujemy klikając przycisk "Wybierz" na liście zgłoszeń, a edytujemy klikając ikonkę w pierwszej kolumnie "Zmień wpis".

tylko otwarte

Edytowanie zgłoszeń klikając ikonkę w pierwszej kolumnie "Zmień wpis". Po wprowadzeniu zmian klikamy ikonkę "Zapisz" . Dokonane zmiany zostaną zapisane i będą widoczne.

Tylko otwarte

Najczęściej zadawane pytania

Ta, można prowadzić więcej niż jedną wspólnotę. Domyślnie podczas rejesracji zakłądana jest pierwsza wspólnota. Pozostałe należy dodąć. Aby je dodać należy wysłąć do nas email z prośba o dodanie nowego osiedla do konta.
Tak, pakiet obliczany jest na podstawie wszystkich lokali z wszystkich wspólnot. Jeżeli prowadzisz trzy wspólnoty z 20 lokalami w każdej, cena pakietu liczona jest dla 60 lokali.

Masz więcej pytań?

Skontaktuj się z nami

Przetestuj pełną funkcjonalność systemu!

Zarejestruj się już teraz i skorzystaj z 30 dni darmowego dostępu!

Zarejestruj się!