Kartoteka mieszkańca - rzetelne i aktualne informacje pod ręką!

Aby sprawnie zarządzać osiedlem, potrzebne są rzetelne i aktualne informacje, przedstawione w sposób uporządkowany i możliwy do dalszego wykorzystania. Każdy lokator posiada własną, rozbudowaną kartotekę, co umożliwia szybki dostęp do informacji. Począwszy od danych personalnych i liczby osób zamieszkujących lokal, przez zaległości i nadpłaty czynszu, po udział w podejmowaniu uchwał. Szybki wgląd do danych daje zarządcy możliwość bieżącej weryfikacji i szybkiej reakcji w różnego typu sytuacjach.

Kartoteka mieszkańca

Kartoteka pomieszczeń - kilka kliknięć i raport pomieszczeń do wglądu!

Kartoteka pomieszczeń to aktualny raport dotyczący lokali. Dzięki temu informacje na temat stanu garaży, piwnic czy lokali użytkowych zawsze są pod Twoją ręką.

Kartoteka pomieszczeń

Księgowość - księgowość i administracja w jednym miejscu!

Szybko, łatwo i bez zbędnego konfigurowania. Program umożliwia prowadzenie księgowości osiedla już zaraz po uruchomieniu. Dzięki możliwości importowania wyciągów z kont bankowych, system automatycznie grupuje operacje i zapisuje na odpowiednich kontach księgowych. Dzięki temu przelewy regulowane za pomocą bankowości elektronicznej mogą być automatycznie księgowane. System generuje również w trybie natychmiastowym niezbędne do analizy zestawienia miesięczne oraz niezbędne dokumenty: faktury, monity, noty odsetkowe. Umożliwia analizowanie kosztów i przychodów osiedla. Dzięki temu oszczędzasz czas i możesz wygenerować każdy potrzebny dokument.

Księgowość

Głosowania - udział w głosowaniu bez wychodzenia z domu!

Wizyta u mieszkańców po to, by podpisali się pod uchwałą, nie jest już niezbędna. Jej treść może zostać rozesłana na e-mailowe skrzynki lokatorów. Głosowanie można prowadzić w czasie rzeczywistym, a odpowiedzi automatycznie są wprowadzane do systemu i podporządkowane do kartoteki konkretnego mieszkańca. Zalety tej funkcji programu z pewnością docenią zarządcy wielkich osiedli. Teraz przeprowadzenie ważnego dla wspólnoty głosowania nie musi trwać kilka dni, ale maksymalnie kilka godzin.

Głosowania

Liczniki - szybkie i intuicyjne rozliczenia mediów z uwzględnieniem odczytów z liczników!

Liczniki to szczególnie ważny moduł w systemie. We wspólnocie jest ich sporo: ciepłej i zimnej wody, gazu, ciepła, energii itp. Lokale dysponują własnymi licznikami, do tego są jeszcze liczniki wspólne. Każdy rodzaj jest odczytywany w innym terminie. Pracę zarządzającego osiedlem z pewnością usprawni możliwość wprowadzania odczytów liczników przez mieszkańców. Rezultatem pracy tego modułu są przejrzyste wyliczenia dla każdego z lokatorów, przy minimalnym zaangażowaniu zarządcy.

Liczniki

Rozliczenia - saldo i historia rozliczeń dostępne w kilka chwil!

Zarządca ma maksymalne możliwości obsługi mieszkańców przy minimalnym poziomie zaangażowania. System skraca czas obsługi lokatorów. Dzięki niemu każdy z lokatorów na czas otrzyma wszelkiego rodzaju rozliczenia: czynsze, zaliczki, liczniki, wywóz odpadów itp. Zarządzający osiedlem może w ciągu kilku minut wydrukować historię konkretnego lokalu i jego stan aktualny. Dokumenty może wysłać pocztą elektroniczną lub też wydrukować i dostarczyć do skrzynek pocztowych.

Rozliczenia

Ogłoszenia - opcja „Dodaj” każdy może się ogłaszać!

Opcja ta umożliwia powiadamianie mieszkańców o bieżących sprawach wspólnoty. Dzięki niej zarządca może również przypominać o prawidłowej segregacji śmieci, zebraniu wspólnoty czy zbliżającym się terminie płatności czynszów. Każdego dnia generowane jest podsumowanie wysyłane na e-maili do lokatorów, co umożliwia szybką reakcję na zgłaszane problemy. Na tablicy mogą umieszczać swoje ogłoszenia również lokatorzy, decyzja o tym należy do administratora. To doskonałe narzędzie komunikacji, łatwe do obsługi dla zarządcy, a dla mieszkańców taka tablica to poczucie bezpieczeństwa.

Ogłoszenia

Awarie - kartoteka awarii i raporty o stanie zaawansowania prac naprawczych zawsze dostępne!

Dzięki temu modułowi zarządca ma stałą kontrolę nad awariami: od momentu ich zgłoszenia przez realizację po rozliczenie. Mieszkańcy mogą zgłaszać problemy e-mailem, wówczas automatyczne powiadomienie wędruje do zarządzającego, dzięki czemu możliwe są szybka reakcja i natychmiastowe powiadomienie odpowiednich ludzi, np. hydraulika czy elektryka. System kontroli awarii to również oszczędność czasu dla zarządcy: część rzeczy może dziać się wręcz automatycznie, bez jakiejkolwiek interwencji zarządcy. Dzięki temu osiedle ma szansę być zarządzane wzorowo.

Awarie

Przetestuj pełną funkcjonalność systemu!

Zarejestruj się już teraz i skorzystaj z 30 dni darmowego dostępu!

Zarejestruj się!

Najczęściej zadawane pytania

Ta, można prowadzić więcej niż jedną wspólnotę. Domyślnie podczas rejesracji zakłądana jest pierwsza wspólnota. Pozostałe należy dodąć. Aby je dodać należy wysłąć do nas email z prośba o dodanie nowego osiedla do konta.
Tak, pakiet obliczany jest na podstawie wszystkich lokali z wszystkich wspólnot. Jeżeli prowadzisz trzy wspólnoty z 20 lokalami w każdej, cena pakietu liczona jest dla 60 lokali.

Masz więcej pytań?

Skontaktuj się z nami

Przetestuj pełną funkcjonalność systemu!

Zarejestruj się już teraz i skorzystaj z 30 dni darmowego dostępu!

Zarejestruj się!