Aby sprawnie zarządzać osiedlem, potrzebne są rzetelne i aktualne informacje, przedstawione w sposób uporządkowany i możliwy do dalszego wykorzystania. Każdy lokator posiada własną, rozbudowaną kartotekę, co umożliwia szybki dostęp do informacji. Począwszy od danych personalnych i liczby osób zamieszkujących lokal, przez zaległości i nadpłaty czynszu, po udział w podejmowaniu uchwał. Szybki wgląd do danych daje zarządcy możliwość bieżącej weryfikacji i szybkiej reakcji w różnego typu sytuacjach.
Kartoteka pomieszczeń to aktualny raport dotyczący lokali. Dzięki temu informacje na temat stanu garaży, piwnic czy lokali użytkowych zawsze są pod Twoją ręką.
Szybko, łatwo i bez zbędnego konfigurowania. Program umożliwia prowadzenie księgowości osiedla już zaraz po uruchomieniu. Dzięki możliwości importowania wyciągów z kont bankowych, system automatycznie grupuje operacje i zapisuje na odpowiednich kontach księgowych. Dzięki temu przelewy regulowane za pomocą bankowości elektronicznej mogą być automatycznie księgowane. System generuje również w trybie natychmiastowym niezbędne do analizy zestawienia miesięczne oraz niezbędne dokumenty: faktury, monity, noty odsetkowe. Umożliwia analizowanie kosztów i przychodów osiedla. Dzięki temu oszczędzasz czas i możesz wygenerować każdy potrzebny dokument.
Wizyta u mieszkańców po to, by podpisali się pod uchwałą, nie jest już niezbędna. Jej treść może zostać rozesłana na e-mailowe skrzynki lokatorów. Głosowanie można prowadzić w czasie rzeczywistym, a odpowiedzi automatycznie są wprowadzane do systemu i podporządkowane do kartoteki konkretnego mieszkańca. Zalety tej funkcji programu z pewnością docenią zarządcy wielkich osiedli. Teraz przeprowadzenie ważnego dla wspólnoty głosowania nie musi trwać kilka dni, ale maksymalnie kilka godzin.
Liczniki to szczególnie ważny moduł w systemie. We wspólnocie jest ich sporo: ciepłej i zimnej wody, gazu, ciepła, energii itp. Lokale dysponują własnymi licznikami, do tego są jeszcze liczniki wspólne. Każdy rodzaj jest odczytywany w innym terminie. Pracę zarządzającego osiedlem z pewnością usprawni możliwość wprowadzania odczytów liczników przez mieszkańców. Rezultatem pracy tego modułu są przejrzyste wyliczenia dla każdego z lokatorów, przy minimalnym zaangażowaniu zarządcy.
Zarządca ma maksymalne możliwości obsługi mieszkańców przy minimalnym poziomie zaangażowania. System skraca czas obsługi lokatorów. Dzięki niemu każdy z lokatorów na czas otrzyma wszelkiego rodzaju rozliczenia: czynsze, zaliczki, liczniki, wywóz odpadów itp. Zarządzający osiedlem może w ciągu kilku minut wydrukować historię konkretnego lokalu i jego stan aktualny. Dokumenty może wysłać pocztą elektroniczną lub też wydrukować i dostarczyć do skrzynek pocztowych.
Opcja ta umożliwia powiadamianie mieszkańców o bieżących sprawach wspólnoty. Dzięki niej zarządca może również przypominać o prawidłowej segregacji śmieci, zebraniu wspólnoty czy zbliżającym się terminie płatności czynszów. Każdego dnia generowane jest podsumowanie wysyłane na e-maili do lokatorów, co umożliwia szybką reakcję na zgłaszane problemy. Na tablicy mogą umieszczać swoje ogłoszenia również lokatorzy, decyzja o tym należy do administratora. To doskonałe narzędzie komunikacji, łatwe do obsługi dla zarządcy, a dla mieszkańców taka tablica to poczucie bezpieczeństwa.
Dzięki temu modułowi zarządca ma stałą kontrolę nad awariami: od momentu ich zgłoszenia przez realizację po rozliczenie. Mieszkańcy mogą zgłaszać problemy e-mailem, wówczas automatyczne powiadomienie wędruje do zarządzającego, dzięki czemu możliwe są szybka reakcja i natychmiastowe powiadomienie odpowiednich ludzi, np. hydraulika czy elektryka. System kontroli awarii to również oszczędność czasu dla zarządcy: część rzeczy może dziać się wręcz automatycznie, bez jakiejkolwiek interwencji zarządcy. Dzięki temu osiedle ma szansę być zarządzane wzorowo.
Zarejestruj się już teraz i skorzystaj z 30 dni darmowego dostępu!
Zarejestruj się!Zarejestruj się już teraz i skorzystaj z 30 dni darmowego dostępu!
Zarejestruj się!