Rozliczenie mediów składa sie z czterech etapów.
W pierwszym etapie wybieramy takie dane jak:
Typ licznków
Ilość wprowadzonych zaliczek,
Typ naliczenia jaki będzie użyty przy księgowaniu różnicy
Data od - od tej daty będą wyliczane należne zaliczki
Data do - do tej daty będą wyliczane należne zaliczki
Data ksiegowania - z tą datą będzie wpisane rozliczenie i zostanie obcążone saldo mieszkańca
Po wypełnieniu wszystkich pól klikamy okno "wybierz daty odczytów" zostaniemy przekierowani do następnego etapu rozliczania mediów.
rozliczenie mediow
W etapie drugim wprowadzamy takie dane jak:
Początkowy punkt pomiarowy (podstawowy typ licznika):
Końcowy punkt pomiarowy (podstawowy typ licznika)
Początkowy punkt pomiarowy (drugi typ licznika):
Końcowy punkt pomiarowy (drugi typ licznika):
Wartości do rozliczenia
Cena jednostki rozliczeniowej Nazwa rozliczenia
Po wypełnieniu pól klikamy przycisk "Przygotowanie rozliczenia"
W etapie trzecim dodawania rozliczeń mediów wyświetla sie nam tabelka z informacjami o mieszkańcu oraz informacje o naliczeniu i poprzednich naliczeniach zużyciach. Aby zapisać naliczanie klikamy przycisk znajdujący się pod tabelką "Zapis rozliczenia".
Po zapisanu rozliczenia wszystkie naliczenia zostały zapisane i przypisane do danego mieszkańca. Ostatni czwarty etap pokazuje nam wszystkie naliczone kwoty.
Zarejestruj się już teraz i skorzystaj z 30 dni darmowego dostępu!
Zarejestruj się!