E-mail



Chcąc wysłać wiadomość e-mail do mieszkańców musimy skorzystać z modułu Narzędzia->Wyślij e-mail do mieszkańców.

Następnie wybieramy wyślij e-mail do wybranych mieszkańców. Oznaczamy tych do których wiadomość ma trafić, wpisujemy tytuł i treść wiadomości. Na koniec klikamy wyślij.

W treści wiadomości można używać specjalnych kodów, które potem są zamieniane na odpowiednie wartości, np.: saldo mieszkańca, czy jego naliczenia.

Przykładowa wiadomość może wyglądać następująco:

Do mieszkańca natomiast dojdzie z wypełnionymi wartościami np.: aktualnym saldem.

Oto lista dostępnych kodów:

%BILANS% -aktualny bilans mieszkańca
%CZYNSZ% -miesięczne naliczenie
%LOGIN% -prywatny login mieszkańca używany w strefie mieszkańca
%INVIDUAL_ACCOUNT% -inwidualny numer konta
%EMAIL% -email mieszkańca
%ZWROTGRZECZNOSCIOWY% -zwrot grzecznościowy
%IMIE% -imię mieszkańca
%NAZWISKO% -nazwisko mieszkańca
%POSTADDRESS% -adres pocztowy mieszkańca
%PHONENUMBER% -numer telefonu mieszkańca
%LOCALINDEX% -identyfikator mieszkańca przez lokal
%USERACCOUNTKEY% -identyfikator do automatycznego rozpoznawania płatności
%MONTHBILANS2009% -zestawienie za rok 2009 podzielone na miesiące
%MONTHBILANS2010% -zestawienie za rok 2010 podzielone na miesiące
%MONTHBILANS2011% -zestawienie za rok 2011 podzielone na miesiące

Status E-mail - wszystkie wiadomości e-mail są wysyłane asynchronicznie. Oznacza to, że po kliknięciu wyślij e-mail nie nastąpi automatycznie wysyłanie e-maili tylko zlecenie wysyłania. Takie rozwiązanie ma na celu przyspieszenie pracy przy programie. Wysłanie 100 e-maili może trwać nawet około 5 minut. Tak więc jeżeli klikniemy wyślij wiadomość może zostać wysłana dopiero po paru minutach. Status e-mail - wysłany, czy jeszcze czeka na wysłanie można sprawdzić w statusie e-maili.

W tej kontrolce można wstrzymać jeszcze nie wysłane e-maile oraz usunąć je z kolejki wysyłania. Jeżeli widzimy jakieś wiadomości w tabelce powyżej oznacza to, że jest jakiś problem z wysyłaniem e-maili. Problem może dotyczyć źle skonfigurowanej skrzynki, źle podanego e-maila u mieszkańca lub przekroczenia limitu wysyłanych wiadomości u pośrednika Państwa poczty.

Najczęściej zadawane pytania

Ta, można prowadzić więcej niż jedną wspólnotę. Domyślnie podczas rejesracji zakłądana jest pierwsza wspólnota. Pozostałe należy dodąć. Aby je dodać należy wysłąć do nas email z prośba o dodanie nowego osiedla do konta.
Tak, pakiet obliczany jest na podstawie wszystkich lokali z wszystkich wspólnot. Jeżeli prowadzisz trzy wspólnoty z 20 lokalami w każdej, cena pakietu liczona jest dla 60 lokali.

Masz więcej pytań?

Skontaktuj się z nami

Przetestuj pełną funkcjonalność systemu!

Zarejestruj się już teraz i skorzystaj z 30 dni darmowego dostępu!

Zarejestruj się!