Instrukcja

Lokale i koszty

W tej zakładce widzimy wszystkie pomieszczenia wybranego mieszkańca oraz koszty jakie będzie ponosić co miesiąc z tytułu bycia właścicielem poniższych lokali.

Lokale i koszty

służy do wyboru sposobu wydruku informacji o naliczeniach.

Pierwsza opcja w grupowaniu kosztów

GRUPOWANIE KOSZTÓW

Po wybraniu opcji widok jest następujący:

Lokale i gruoa kosztów

Natomiast po wybraniu PODSUMOWANIA DLA KAŻDEGO LOKALU widok jest bardziej szczegółowy :

Lokale i koszty

służy do pobrania danych na komputer w formacie PDF.

Nie wszystkie koszty będą widoczne w tej zakładce, powyższy widok jest ograniczony tylko do dodatnich kosztów. Zerowe koszty nie mają sensu, więc nie są tu wyświetlane. Jednak można przejrzeć szczegółowo wszystkie koszty przechodząc do właściwości pomieszczenia.

Dodawanie, edycja i usuwanie kosztów jest możliwe z zakładki właściwości pomieszczenia. Aby szybko do niej przejść należy kliknąć w nazwę lokalu wówczas przejdziemy do właściwości pomieszczenia, a stąd do jego kosztów i edycji.

Najczęściej zadawane pytania

Ta, można prowadzić więcej niż jedną wspólnotę. Domyślnie podczas rejesracji zakłądana jest pierwsza wspólnota. Pozostałe należy dodąć. Aby je dodać należy wysłąć do nas email z prośba o dodanie nowego osiedla do konta.
Tak, pakiet obliczany jest na podstawie wszystkich lokali z wszystkich wspólnot. Jeżeli prowadzisz trzy wspólnoty z 20 lokalami w każdej, cena pakietu liczona jest dla 60 lokali.

Masz więcej pytań?

Skontaktuj się z nami

Przetestuj pełną funkcjonalność systemu!

Zarejestruj się już teraz i skorzystaj z 30 dni darmowego dostępu!

Zarejestruj się!